دیجیتال مارکتینگ و چیزهایی که باید در مورد جدیدترین ابزارهای بازاریابی مدرن بدانید
در بازارهای رقابتی و مدرن امروزی، بازاریابی دیجیتال مهمترین راهکار جذب مخاطب و تشویق او به خرید محصولات و خدمات یک برند است
بازاریابی دیجیتال، مجموعهای از همهی فعالیتهای بازاریابی آنلاین است و گرچه بازاریابی اینترنتی، سهم مهمی از آن را تشکیل میدهد، ولی محدودهی بازاریابی دیجیتال، کانالهای دیگری نظیر بیلبوردهای الکترونیکی، پیامهای متنی، USSD و آگهیهای دیجیتالی تلویزیونی را هم شامل میشود.
ما در اولین بخش از مجموعهی مقالات آموزش بازاریابی دیجیتال پیام رسا، ضرورت بازاریابی دیجیتال را توضیح دادیم و اینکه چرا در بازارهای مدرن و رقابتی امروزی، تلاشهای سنتی بازاریابی بهتنهایی برای جذب مخاطب کافی نیست. مهمترین عواملی که طراحی و اجرای یک استراتژی مؤثر بازاریابی دیجیتال را به یکی از اولویتهای هر کسبوکار تبدیل میکنند، عبارتاند از:
- فرصت رشدی که این سبک از بازاریابی در اختیار شرکتها میگذارد
- افزایش نرخ تبدیل
- اولویت دادن به پشتیبانی مشتریان
- ارتباط با مشتریان تلفن همراه
- افزایش اعتمادسازی برند
- بهبود نرخ ROI
- مقرونبهصرفه بودن بازاریابی دیجیتال
- پتانسیل کسب درآمد بیشتر
- ۹۷/۰۶/۲۲